Каталог

Способи доставки

Перевізником Нова Пошта
Доставка кур'єром, доставка у відділення або поштомат здійснюється за тарифами пошти.
Перевізником Укрпошта
Доставка кур'єром, доставка у відділення або поштомат здійснюється за тарифами пошти.
Самовивіз з точок видачі
Індивідуальна доставка кур’єром магазину
Менеджер зв'яжеться з вами за вказаним при оформленні замовлення контактним номером телефону, для обговорення чи можлива доставка за вашою адресою та в які терміни ми зможемо доставити.

Способи оплати

  • Онлайн оплата на сайті
  • Переказ на банківські реквізити
  • Оплата при отримані посилки у відділеннях пошти (накладний платіж). Вартість послуги залежить від умов перевізника.
  • Готівкою у точках видачі
  • Готівкою кур'єру

Умови обміну та повернення товарів

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".

Строки повернення і обміну:

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно з чинним законодавством України (постанова КМУ №854 від 30.07.96), продукти харчування та алкогольні товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Ми зобов'язуємося продавати товари лише належної якості з актуальним терміном придатності та у належному товарному вигляді.

Ми рекомендуємо вчасно забирати посилки з продуктами харчування. При тривалому зберіганні з вини замовника ми не можемо гарантувати якість товару, у поверненні коштів за покупку може бути відмовлено.

Повернення за зіпсований товар, включаючи бій з вини перевізника, проводиться після з'ясування ситуації. Ми настійно рекомендуємо перевіряти цілісність тари при отриманні з фіксацією проблеми кур'єрською службою у вигляді відповідного акту, інакше повернення/обмін неможливе!

У разі поступлення не якісного або пошкодженого товару, у покупця є можливість повернути посилку з відшкодуванням повної вартості товару і доставки. Якщо якість і стан товару відповідає домовленостям, але у покупця виникла необхідність повернути посилку, повернення можливо здійснити протягом 14 днів, з моменту поступлення посилки у відділення перевізника (за попередньою домовленістю сторін).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному "Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну".